شن جادويي هپي سند Happy Sand

يكي از نيازهاي مهم و قطعي كودك، بازي كردن، به ويژه بازي كردن با خاك و ماسه مي باشد كه تمامي روانشناسان و درمانگرها بازي با خاك و ماسه را توصيه مي كنند، اما مشكل اساسي كار با ماسه در منازل و مراكز آموزشي،آلودگي، كثيف شدن و پخش شدن آن در محيط است ولي ديگر با داشتن شن جادويي هپي سند Happy Sand نگران اين موضوع نباشيد كه از نظر شكل ظاهري همانند شن و ماسه است با اين تفاوت كه لمس كردن آن بي ضرر بوده و بازي با آن جذاب و حيرت انگيز است.

حق با مشتري است ، ديگر شعار نيست

http://www.mihanstore.net/pic/buy2.gif

28,000 تومان

محتويات پكيج شن جادويي هپي سند Happy Sand :

  • داراي 4 قالب(نيم كيلويي) و 8 قالب(يك كيلويي) در طرحهاي مختلف (قلعه و حيوانات (بصورت رندوم) … )
  • 5 كاردك
  • يك پكيج شن جادويي نيم كيلويي يا يك كيلويي
  • داراي سطل
  • شامل يك ميز بادي

شن جادويي هپي سند Happy Sand

شن جادويي هپي سند Happy Sand

به وسيله اي اشكال و قالب هاي مختلف در شن جادوئي هپي سند شما ميتوانيد دو شكل حيوان و يا قلعه رو به راحتي بسازيد.

بازي كردن با خاك و ماسه يكي از بهترين و لذت بخش ترين بازي هاي كودكانه است وهمه روانشناسان و رفتاردرمانها بازي با خاك و ماسه را براي كودكان امري ضروري ميدانند، اما يك مشكل براي بازي با ماسه در منزل و مراكز آموزشي ميباشد و آن آلودگي شن و ماسه و همچنين كثيف شدن محيط و سختي جمع آوري آن و پخش شدن شن در محيط ميباشد.
با به بازار آمدن شن جادويي Happy Sand KIDS MAGIC تمامي اين مشكلات برطرف شده است , ديگر نگران آلودگي كودكان و محيط نباشيد!!!

http://www.mihanstore.net/pic/buy2.gif

شن جادويي هپي سند Happy Sand از نظر شكل ظاهري همانند شن و ماسه معمولي است اما وقتي آنرا لمس ميكنيد پي به تفاوت آن خواهيد برد.

بافت شن جادويي همانند خمير بازي است اما تمامي خصوصيات شن و ماسه را دارا ميباشد و تفاوت اصلي آن با خميرهاي بازي عدم سفت شدن آن در استفاده طولاني مدت و بافت خميري منسجم و در عين حال ماسه مانند آن است و اين همان خاصيت جادويي شن هپي سند ميباشد.

شن جادويي هپي سند Happy Sand